English
Početna
FacebookTwitterGoogle Bookmarks

Najnoviji broj

Management 81
ISSN 1820-0222
ISSN 2406-0658 (Online)
Efektivni menadžment troškova i merenje profitabilnosti po kupcima

 

U ovom radu je prezentovana veza između efektivnog menadžmenta troškova i merenja profitabilnosti po kupcima (customer profitabiliy), što predstavlja noviju percepciju sa aspekta upravljanja troškovima preduzeća, ali u krajnjoj instanci i sa stanovišta marketing menadžmenta, u kontekstu upravljanja dugoročnim odnosima sa potrošačima. Polazi se od kompleksnosti menadžmenta troškova i njegove uloge u savremenom poslovanju. Takođe se preispituje menadžment baziran na vrednosti. Ishod rada je analiza i prezentacija konsekvenci obračuna troškova i upravljanja profitabilnošću po kupcima proizvoda, odnosno po korisnicima usluga.

 

prof. dr Vesna Milićević, prof. dr Bojan Ilić

 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Prihvaćeni radovi

Prihvaćeni neobjavljeni radovi

Vesti

Broj 81
sreda, 01 mart 2017
Izdanje broj 81, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno i može se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'. Izdanje je objavljeno samo u engleskoj verziji.
Broj 80
sreda, 23 novembar 2016
Izdanje broj 80, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno i može se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Broj 79
petak, 02 septembar 2016
Izdanje broj 79, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno. Članci od kojih se sadrži mogu se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Broj 78
petak, 20 maj 2016
Izdanje broj 78, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno. Članci od kojih se sadrži mogu se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Broj 77
sreda, 24 februar 2016
Izdanje broj 77, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno. Članci od kojih se sadrži mogu se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Copyright © 2011 - Management - Časopis za teoriju i praksu menadžmenta