Proizvodna strategija i konkurentnost Industrije urmi u Ujedinjenim Arapskim Emiratima |
Ovaj istraživački rad predstavlja pregled strateškog menadžmenta u Industriji urmi (Date Industry) u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Istraživanje predstavlja prikaz strateškog menadžmenta. Uvodi se kategorija shvatanja procesa strateškog upravljanja u praksi. Pored toga, ovo istraživanje pokreće raspravu o misiji i ciljevima strateškog upravljanja u Industriji urmi. Snage, slabosti, prilike i pretnje (strengths, waeknesses, opportunities, and threats) – sprovešćemo SWOT analizu i predložiti strategije koje će pomoći menadžmentu da posluje s uspehom. U ovom radu definišemo osnovne strategije i termine u oblasti strateškog upravljanja. Predstavljamo koristi koje kompanija može da ima od strateškog upravljanja. Takođe raspravljamo o značajnim odnosima između firmi/poslovanja i strateškog menadžmenta. Ovo istraživanje pokreće raspravu o pitanjima kao što su globalna razmišljanja i strategijske implikacije prirodnog okruženja. Zaključci ovog istraživanja pokazuju da je nova uloga menadžmenta u uspostavljanju efektivne strategije u integrisanju i usmeravanju zaposlenih u kompaniji. Ove uloge moraju postati vodeće ideje, mišljenja u svojoj disciplini i moraju se aktivno sprovoditi u svim sektorima i me|u svim zaposlenima. Postoji i potreba za programima obuke za zaposlene koja bi imala za cilj da unapredi usluge potrošačima, zadovoljstvo i komunikaciju sa potrošačima i da to postigne na efektivan i efikasan način.
Professor Khalid Alrawi |