English
Početna
FacebookTwitterGoogle Bookmarks

Najnoviji broj

Management 81
ISSN 1820-0222
ISSN 2406-0658 (Online)
Attracting Tourists to a Shopping Centre

 

UDK: 338.488.3:339.378.2 ; 338.487:659.127.4

DOI:10.7595/management.fon.2012.0037

 

This article highlights a necessity of adjusting the marketing mix to tourists’ requirements. The tourists are no longer limited only to the purchase of souvenirs and local artefacts. Shopping has become an important part of the overall tourist experience and tourists are becoming a very important target group for shopping centres marketing.

Keywords: shopping centre, tourists, purchasing, motives of purchase, targeting of tourists

 

Vinka Filipović1, Danijela Jovanović2, Slavica Cicvarić Kostić3

1,3University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences

2Lincoln University

 

Download article: Attracting Tourists to a Shopping Centre

 

Dodaj komentar

Sigurnosni kod
Osveži

Prihvaćeni radovi

Prihvaćeni neobjavljeni radovi

Vesti

Broj 81
sreda, 01 mart 2017
Izdanje broj 81, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno i može se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'. Izdanje je objavljeno samo u engleskoj verziji.
Broj 80
sreda, 23 novembar 2016
Izdanje broj 80, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno i može se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Broj 79
petak, 02 septembar 2016
Izdanje broj 79, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno. Članci od kojih se sadrži mogu se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Broj 78
petak, 20 maj 2016
Izdanje broj 78, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno. Članci od kojih se sadrži mogu se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Broj 77
sreda, 24 februar 2016
Izdanje broj 77, časopisa za teoriju i praksu menadžmenta - "Management", je objavljeno. Članci od kojih se sadrži mogu se preuzeti sa našeg sajta u rubrici 'Pregled brojeva'.
Copyright © 2011 - Management - Časopis za teoriju i praksu menadžmenta