PR aktivnosti Narodnog pozorišta u Beogradu |
UDK: 659.4:792.091(497.11 Beograd)”2010/2011” ; 659.13/.16 DOI: 10.7595/management.fon.2012.0034 (english version)
Predmet rada su PR aktivnosti/odnosi sa javnošću Narodnog pozorišta u Beogradu. Zadatak rada je kvantitativno-kvalitativna analiza PR aktivnosti Narodnog pozorišta u Beogradu, sprovedenih u sezoni 2010/11. Prema poslednjem istraživanju Zavoda za proučavanje kulturnog razvitka, Narodno pozorište u Beogradu je u toku pozorišne sezone 2010/11 bilo najposećenija teatarska ustanova u zemlji, a ovaj rad pokušaće da utvrdi ulogu i vrednost PR aktivnosti nacionalnog teatra u ovom rezultatu. Osnovni cilj rada je ustanoviti koliki doprinos u ovom postignuću imaju PR aktivnosti kao jedan od najznačajnijih elemenata promotivnog miksa. Poseban cilj je da se, pored precizne analize, dijagnostifikuju i nedostaci u sprovođenju aktivnosti odnosa sa javnošću na osnovu kojih bi se predložila potencijalna rešenja i raspoložive opcije, a sve u svrhu otklanjanja utvrđenih nepravilnosti. Ključne reči: PR aktivnosti/odnosi sa javnošću, Narodno pozorište u Beogradu, promotivni miks, marketing
Svetlana Miladinović1, Dragan Đurić2 1Zvornički teatar “Kapitalina Erić”, Republika Srpska 2Ministarstvo finansija i privrede, Vlada Republike Srbije
Preuzmi članak: PR aktivnosti Narodnog pozorišta u Beogradu |