Uloga društvene mreže Linkedln u izgradnji ličnog imidža pojedinaca |
UDK: 316.472.2:004.738.12LINKEDIN ; 316.77:004.773 DOI: 10.7595/management.fon.2012.0036 (english version)
Virtuelne društvene mreže se primenjuju danas kao kanal komunikacije pojedinaca i kompanija i predstavljaju predmet interesovanja akademske javnosti i stručnjaka iz prakse. Za potrebe istraživanja sprovedena je studija koja ispituje ulogu poslovne društvene mreže LinkedIn u izgradnji imidža pojedinaca koji rade u različitim poslovnim sferama u Srbiji. Osim toga, rezultati opisuju razloge i nivoe aktivacije pojedinaca na LinkedIn-u, kao i značaj preporuka u kontekstu izgradnje i unapređenja ličnog imidža. Ključne reči: Društvene mreže, LinkedIn, lični imidž, Srbija
Vesna Damnjanović1, Vladimir Matović2, Slavica Cicvarić Kostić3, Milan Okanović4 1,3,4Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu 2Adidas Group, Nemačka
Preuzmi članak: Uloga društvene mreže Linkedln u izgradnji ličnog imidža pojedinaca |