Upravljanje interorganizacionim odnosima: dizajn centra zajedničkih usluga |
UDK: 005.52:005.56 ; 005.7 DOI: 10.7595/management.fon.2012.0024 (english version)
U radu su analizirani interorganizacioni odnosi i interorganizacioni dizajn kao sredstvo da se upravlja tim odnosia. Težište analize je na dizajniranju centra zajedničkih usluga (shared services center – SSC), uz korišćenje metoda menadžmenta toka rada (workflow management - WFM). Ukazano je na strateške i organizacione, političke, tehničke i ekonomske motive za formiranje SSCs. Dat je konceptualni model i opisan je proces dizajniranja SSC. Ključne reči: Interorganizacioni odnosi, interorganizacioni dizajn, centar zajedničkih servisa, menadžment toka rada, model dizajna SSC.
Mirjana Petković1, Snežana Lazarević2 1Ekonomski fakultet u Beogradu, 2Visoka sportska i zdravstvena škola, Beograd
Preuzmi članak: Upravljanje interorganizacionim odnosima: dizajn centra zajedničkih usluga |