Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda |
UDK: 005.53:658.626 ; 659.442 DOI: 10.7595/management.fon.2012.0015 (english version)
Savremeni marketing pristup baziran je na sve većem značaju integrisane marketing komunikacije i društveno-odgovornog makreting koncepta. Savremeni marketing miks ne uzima u obzir samo zadovoljenje potreba potrošača, već i ostvarenje dugotrajne, integrisane komunikacije sa njim. Koncept razvijanja identiteta brenda upućuje na sve dominantniji uticaj različitih marketinških komunikacionih strategija u cilju stvaranja, razvijanja brenda i uspostavljanja čvršće emocionalne veze sa potrošačem. Dodatna vrijednost koju brend donosi, vezuje se, pored funkcionalne, za njegovu simboličnu i emotivnu stranu. Koncept integrisane marketing komunikacije omogućava kompanijama da različitim komunikacionim strategijama, saopšte ciljnoj javnosti konzistentnu poruku koju brend nosi, kao uvjerljivu, doslednu i jasnu. Ključne riječi: Integrisane marketing komunikacije, savremeni koncept marketinga, identitet brenda, medijske komunikacije.
Marija Janković Univerzitet Mediteran, Fakultet za poslovne studije Podgorica
Preuzmi članak: Integrisane marketing komunikacije i razvoj identiteta brenda |