Odgovorno restrukturisanje – najvažniji aspekti |
UDK: 005.35:005.591.4 DOI: 10.7595/management.fon.2012.0016 (english version)
Restrukturisanje predstavlja složen proces prilagođavanja preduzeća promenama koje dolaze iz okruženja, sa ciljem da se povećaju efikasnost poslovanja i konkurentnost. Dve najvažnije stvari za uspešno restrukturisanje jesu pravda i komunikacija. Odgovorne firme su firme sa vizijom, koje znaju da brinući o zaposlenima danas, obezbeđuju vlastiti prosperitet sutra. Restrukturisanje treba posmatrati kao priliku da se kompanija još više usmeri na one oblasti poslovanja gde ostvaruje najveće komparativne prednosti. Zaposlene i u takvim okolnostima treba posmatrati kao najveću vrednost kompanije koju treba razvijati, a ne kao trošak koji treba smanjiti čim se pojave prvi znaci krize. Ključne reči: restrukturisanje, efikasnost, proceduralna pravda, distributivna pravda, strategija komuniciranja.
Slobodan Panić Narodna banka Srbije Zavod za izradu novčanica – Topčider
Preuzmi članak: Odgovorno restrukturisanje – najvažniji aspekti |