Komunikacija berze sa ciljnim grupama javnosti |
UDC: 336.76 ; 659.235 DOI: 10.7595/management.fon.2012.0002 (english version)
U vreme kada vrednost pojedinačnih kompanija na berzi ne određuju više samo njihova stalna imovina iistorijski rezultati poslovanja, iskrena i pravilna komunikacija sa investitorima sve više opredeljuje uspešnost i kretanje cena akcija na tržištu kapitala. Za razliku od razvijenih evropskih ekonomija, gde je koncept akcionarstva poznat već nekoliko decenija, na srpskom tržištu kapitala potrebno je uložiti napore u dodatnu edukaciju i izdavalaca hartija od vrednosti i akcionara i budućih investitora. Nastup berze prema javnosti i specifično, prema investicionoj javnosti, stoga predstavlja oblast čijim unapređenjem se mogu postići koristi kako za samu instituciju, tako i za pojedinačna akcionarska društva, ali i privredu u celini. Ključne reči: berza, komunikacija, javnost, ciljne grupe
Milica Kostić-Stanković1, Natalija Nedeljković2 1Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, 2Beogradska berza, Beograd
Preuzmi članak: Komunikacija berze sa ciljnim grupama javnosti |