Izazovi savremenog kineskog biznisa i menadžmenta |
UDC: 005.336.1(510) DOI: 10.7595/management.fon.2012.0006 (english version)
U radu su analizirane specifične karakteristike savremenog kineskog biznisa i menadžmenta. Polazi se od uticaja kulture na kineski menadžment, posebno na afirmaciju strategijskog pristupa. Fokus je na dinamici, šansama i izazovima savremenog kineskog poslovanja u kontekstu izuzetnih makroekonomskih pokazatelja i evidentne razvojne perspektive na globalnom nivou. Poseban segment rada je posvećen digitalizaciji irazvoju konkurentnog e-biznisa. Ključne reči: kineski biznis, kultura, strategijski pristup, kineski menadžment, e-poslovanje
Vesna Milićević1, Vladimir Lovrić2, Aleksandar Marković3 1,3Univerzitet u Beogradu, Fakultet organizacionih nauka, 2Vomit Group
Preuzmi članak: Izazovi savremenog kineskog biznisa i menadžmenta |