Virtuelna realnost u obrazovanju na daljinu i marketinškim komunikacijama |
Virtuelna realnost kao okruženje od svog pojavljivanja privlačila je veliku pažnju korisnika, a samim tim, omogućavala plasiranje različitih informacija iz domena marketinga, PR-a, obrazovanja... Njen multidisciplinarni karakter činio je konstantno inspirativnom za proučavanje, ali podjednako i složenom. Iz tog razloga, niz je primera primene virtuelne realnosti u medicini, edukaciji, proizvodnji, dizajnu, prodaji, na sajmovima i zabavi... Istraživanje »Praktična primena virtuelne realnosti u marketinškim komunikacijama i obrazovanju na daljinu« sprovedeno je na studentima i zaposlenima koji se bave informacionim tehnologijama i menadžmentom. Predstavljen je primer koji ilustruje upotrebu virtuelne realnosti u učenju na daljinu. Svoje stavove ispitanici su izrazili putem niza ajtema koji su im dostavljeni upitnikom. Dobijeni rezultati tumačeni su u kontekstu poznatih teorijskih okvira marketinga i učenja na daljinu.
Vesna Buha, Radmila Janičić, Vinka Filipović, Mirjana Gligorijević |